sobota 31. ledna 2015

Kosmetika MOJE

Pěkný večer :)


Někdy koncem listopadu jsem v jednom článku psala že jsem objevila značku dekorativní kosmetiky s názvem MOJE, Nikdy dřív jsem o téhle značce neslyšela. Hrozně moc se mi líbila, a nemohla jsme tuto značku pustit z hlavy, takže jsem hledala na internetu e-shop a požádala firmu zda by mě neposkytla nějaký výrobek k vyzkoušení  a k recenzi. Souhlasili a věřte že jsem měla velkou radost.
Byla jsem hodně překvapená když mě balíček došel, protože se mě ani nezeptali co bych chtěla vyzkoušet, ale rovnou mě zaslali výrobky a trefili se mě do vkusu úplně úžasně. A také jsem čekala jeden výrobek, ale dostala jsem jich rovnou 5. :-)
To by udělalo radost všem, no ne ? :))

((ještě jsem dostala lak na nehty, ale nehty si nelakuji, takže putoval k sestře, tak na něj bude později samostatný článek))


Čtěte dále ...


O kosmetice MOJE

  • Značka MOJE byla založena v roce 2013 týmem českých profesionálů.
     
  • Jednotlivé produkty i jejich odstíny jsou vytvářeny pro nejširší spektrum českých žen tak, aby byly s kvalitou a nabídkou spokojeny a značku MOJE si dlouhodobě oblíbily. Jedinečnost značky MOJE spočívá v popisech všech produktů v českém jazyce, jsou srozumitelné a pomáhají ve správné aplikaci.
  • Motto značky je „Krása pro každý den“, které vyjadřuje jedinečnou kombinaci krásy, vysoké kvality a vynikající ceny. Produkty dekorativní kosmetiky značky MOJE si může dovolit každá žena prakticky každý den v každém koutě celé České republiky.
  • Skvělé kvality jednotlivých produktů značky MOJE se podařilo dosáhnout pečlivým výběrem specializovaných výrobních závodů po celé Evropě a trvalou kontrolou nad výrobním procesem ve všech fázích výroby. Zásadním způsobem jsou omezeny nákladné reklamní akce v časopisech a TV.  Kosmetika MOJE tak zůstává dostupná za velice příznivé ceny každé ženě i dívce.


Produkty, které jsem vyzkoušela


1) Řasenka SENZA a GIGA



Jsem moc ráda že jsem měla možnost vyzkoušet tyto dvě řasenky. Sice jsme nevěřila že mě budou řasenky vyhovovat, ale byla jsme velice mile překvapena.
Vždy jsme si kupovala takovéto levnější řasenky od Essence atd. a nebyla jsem nikdy spokojená, takže jsem do nich začala investovat více peněz a řekla jsem si že už si prostě levnou řasenku nekoupím, ale tyhle dvě mě prostě dostaly.
Jsou perfektní. 
Řasenka GIGA - má super kartáček který mě velmi vyhovuje, mám ráda tyto obyčejné kartáčky.
Řasy vůbec neslepuje, pěkně řasy prodlužuje a řasy jsou hustější. S řasenkou jsem spokojená.
Řasenka SENZA - u téhle jsem se trochu zhrozila když jsem viděla kartáček, moc neprožívám tyto umělé kartáčky. Ale řasenka není vůbec špatná. Řasy pěkně prodlouží a oddělí, ale nejsou tolik husté jako s řasenkou GIGA. Ale klidně bych si řasenku koupila znovu a za ty peníze, není absolutně co řešit. Nějaká Essence nebo Miss sporty se můžou jít zahrabat!!!
A ještě bych ráda pochválila vzhled řasenek, moc se mě líbí, jak si firma vyhrála se všemi výrobky, a  mají nádherné "malůvky" na obalech :)

Obě řasenky stojí 80,-
GIGA
SENZA




2) Dlouhodržící tužka na oči s vit. E



Tužka je taky na jedničku. Většinou mám problém, že jsou tužky hrozně tvrdé a nedá se s nimi líčit takže je po marném boji vyhazuji nebo se brzy roztečou a mám je rozmazané pod očima.
S touhle tužkou se mě to ještě nestalo, a to jsem ji vyzkoušela v tvrdých podmínkách v práci. ( věřte mi lítání celý den po nemocnici, celá uhoněná - v práci je nejlepší testovat kosmetiku :D)
S tužkou si dělám jen takovou jemnou linku na horním víčku, ale nic výrazného a vydrží spolehlivě celých 12h. v práci. Takže za mně jooo.
Trochu mám problém s ořezáváním protože tužka je docela dost taková krémová a měkká, ale někde jsem četla, že je dobré ji dát na chvilku do mrazáku a až pak ořezávat, takže to musím vyzkoušet.
Jinak je tužka nádherně pigmentovaná a doopravdy dlouho vydrží. Takže opět za málo peněz hodně muziky. 
A zase se mě velmi líbí balení :)

Cena 40,-


3)Matující kompktní pudr č.2




S pudrem mě taky udělali radost jelikož pudr používám každý den.
Barvou se také trefili, mám odstín č2. 
Pudřík výborně kryje nedokonalosti, ale když ho dám na celý obličej tak mě přijde až moc krycí a trochu mě vadí, takže si ho dávám spíše na takové problémovější partie obličeje takže u mě na bradu a někdy na čelo.
Ale jinak není špatný, je jemňoučce namletý, pěkně sametový a krásně voní.
Když jdu o víkendu třeba jen nakoupit tak si nedokonalosti zakryji korektorem a pak obličej přepudruji a bohatě mi to stačí.
A hodí se určitě pro mastnější pleť, nedoporučovala bych ho těm, kdo mají suchou pleť to by mohl dělat trochu neplechu.
Výdrž má dlouhou já se s ním někdy trochu líčím do práce a vydrží dobře a beru si ho i do práce abych se mohla po práci trochu přepudrovat a jelikož je krycí tak si nemusím ani brát na zamaskování nedokonalostí make-up, ale vážně  stačí tento pudr.

Cena je opět více než dobrá 60,-







Takže všechny výrobky můžu za sebe doporučit, na to jak jsou úžasně levné, bych takovou kvalitu nečekala. Opravdu za málo peněz, hodně muziky. :)
A ještě je to česká značka a to je pro mě velké plus a určitě jsem neskončila u těchto výrobků, už teď  pokukuji po balzámcích na rty a po Hydratační balzámové rtěnce
A moc děkuji firmě MOJE, že jsem měla možnost  vyzkoušet tyto bezvadné produkty!!




Mimochodem, pokud chcete kosmetiku vyzkoušet a nechcete nakupovat na e-shopu, tady můžete kouknout v jaké prodejně můžete tuto značku zakoupit -  mapa prodejen -
A e-shop najdete ZDE



Krásný večer :) :*


2 komentáře:

  1. Ahoj!:) Nominovala jsem tě do TAGu na mém blogu:) Budu moc ráda,když se podíváš:)
    http://beauty-life-for-you.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež ma táto kozmetika zaujala a kúpila som si tú Giga riasenku, zatiaľ som ju veľmi nepoužívala, kefku má skvelú, veľkú s ktorou sa dobre pracuje, len tá moja je nejako suchá, slabšie farbí, neviem, či som dostala nejaký starší kus alebo sa to nejako rozchodí, každopádne mi to príde čudné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za milý komentář :-)