neděle 11. ledna 2015

Ryor - Čistící pěna

Krásný nedělní den děvčata,

po docela dlouhé pauze se konečně zase budu věnovat blogu a článkům. Mám jich už vymyšlených hodně a vyzkoušela jsem za tu dobu docela dost kosmetiky, takže se určitě máte na co těšit. I na kosmetiku kterou jsem já do teď vůbec neznala a po vyzkoušení jsem z ní nadšená :)
Dále vás nechám trochu nahlédnout do bytečku kam jsem se přestěhovala s přítelem. Tak snad se vám u mě bude líbit :)

Také doufám že jste si užily Vánoce, Silvestr a svátky jak se patří a že i v novém roce budete za mnou na blog chodit i nadále :) 


A dneska bych ráda začala kosmetikou Ryor a seznámila bych vás s jedním produktem, který jsem si dost oblíbila. Je to čistící pěna s mořskými řasami na problematickou pleť.



čtěte dále .. 


Ryor - čistící pěna s mořskými řasami pro problematickou pleť 



Po vysazení HA se mi velmi zhoršila pleť, vždy před menstruací se mi strašně zhorší pleť, naskáčou mi pupínky a pleť mám hrozně mastnou.
Jsme z toho docela špatná a bez make-upu si teď nedokážu představit vyjít na ulici.
Tak jsem si chtěla pořídit nějakou čistící pěnu která mi pomůže ve večerním odličování pleti a třeba trochu pleť zlepší.
A jelikož jsem si domluvila spolupráci se značkou Ryor zaujala mě čistící pěna z jejich řady Aknestop.


Můj názor:

Tyhle čistící pěny mám mooc ráda. Nejradši pěnu používám přímo ve sprše, protože u umyvadla při smývání pěny z obličeje, strašně nacákám všude kolem :D
Takže ve sprše nanesu pěnu na obličej a jemnou masáží prsty nebo houbičkou obličej čistím.
Pěna pěkně jemně voní a po chvilce čištění se pěna změní v takovou příjemnou                    " krémovou" pěnu a z obličeje dost dobře odstraní většinu make-upu.
Pak už si doodlíčím pouze oči a použiji nějakou pleťovku.
Ale myslím si že je tahle pěna velmi dobrá pro ty dny kdy se vám nechce zrovna dvakrát odličovat, nebo když přijdete s nějakého večírku. To se asi nikomu nechce hodinu stát v koupelně a odličovat se milionem vodiček :)
Tohle je prostě taková dobrá věcička na rychle odlíčení.

Po použití téhle pěny , ale mám vždycky velké nutkání si namazat obličej protože malinko vysušuje, takže je dobrá pro osoby s mastnou pletí. 
A za sebe teda mohu říct že je pěna dobrá, dobře pleť vyčistí ale pokud máte hodně aknozní pleť tak na žádnou pěnu nespoléhejte a utíkejte ke kožnímu lékaři.
Tuhle čistící pěnu bych doporučila tak pro ty kterým  se objeví sem tam nějaký pupínek a má mastnější pleť.
Já po ni sáhnu znovu hned jak mi dojde.

Ještě bych ráda zdůraznila balení, které se mi moc líbí a pěna má takovou tu super pumpičku. V lahvičce je modrá vodička, a po stisknutí pumpičky se vytvoří pěna. Je mi to sympatické :)

Pěna má modrou barvu ale není to vidět



Co říká výrobce ? 

Jemná čisticí pěna, obsahující extrakt z mořských řas, umožňuje důkladné čištění aknózní pleti. Lehce odstraňuje běžné nečistoty a make-up. Není určena pro čištění očních partií. Účinné látky z mořských řas redukují a citlivě odstraňují přebytečný kožní maz, dlouhodobě udržují matný vzhled a vláčnost pleti. Pěna je vhodná na mytí i jiných aknózních partií těla (záda, ramena, dekolt). Po použití pleť opláchněte vodou. Neobsahuje mýdlo a zachovává přirozenou hodnotu pH pokožky.





A co vy, máte rády tyhle čistící pěny? Nebo co jste si při odličování oblíbily vy ? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velmi děkuji za milý komentář :-)