pátek 20. února 2015

Ochranný krém na problematickou pleť - Ryor

Pěkný páteční den :)

Dnes jsem se konečně dostala k článku který dlouho plánuji, ale pořád jsem ještě s touhle recenzí chtěla počkat abych krém nejdřív pořádně ozkoušela. 
Od Ryoru jsem dostala na vyzkoušení krém z řady Aknestop - Ochranný krém na problematickou pleť.
Pleť se mi po vysazení HA velice zhoršila, ale lepší než do sebe cpát to svinstvo, takže raději zainvestuji více peněz do lepší kosmetiky, a smířila jsem se že se budu muset své pleti více věnovat a jakékoliv zanedbání, neodlíčení večer pro mě teď znamená další pupínek navíc, ale prostě pro mě je pořád důležitější že do sebe tu hnusnou HA necpu.
Takže mě od značky Ryor zaujala řada aknestop. Nedávno jsme vám psala recenzi na čistící pěnu zde bez které si už také nedokážu představit žádné odličování.
No a dnes tedy ke krému ... :)

Čtěte dále ... 

Aknestop - krém na problematickou pleť
Ryor


Můj názor:
Popravdě moje pleť, teď trpí. Jak v práci, kde je šíleně, strašně, hnusně suchý vzduch kvůli klimatizaci, tak venku kam vždy po celým dnu přijdu a je to jak dostat facku po celým dnu v tom suchým vzduchu, tak i kvůli těm škaredým pupínkům, kterých se nemůžu zbavit. Takže jedno lepší než druhý.
Krém používám ráno pod make-up a jsem s ním spokojená, protože pleť nevysušuje, ale také redukuje maz takže se hned po dvou hodinách v práci nelesknu  nemusím se přepudrovat. Také se mi zdá že se mi pupínky rychleji hojí, což může být jen můj dojem, ale třeba na tom něco je a může za to i tento krém, nevím :)
Další plus je že se mi nevysušuje nos, toho jsem se hodně bála kvůli klimatizaci,  že zase začnu mít šíleně suchou pleť v oblasti nosu a nic takového se neděje, a to připisuji určitě tomuto krému!!
Pro mě je prostě dobrý a velmi  mi vyhovuje, navíc pod make-up je je jako dělný, není mastný, rychle se vstřebá a je prostě na pleti příjemný. Takže u mě na poličce si vysloužil své čestné místo a já si ho koupím znova a navíc jeho cena je víc než příjemná, stojí něco kolem 120,- - 130,- kč. 
Taky se mě velmi líbí balení, ale to mají u většiny výrobků dost povedené, a mě většina kosmetiky naláká hlavně svými obaly :) :D

Krém si můžete  pořídit jak na eshopu zde a nebo třeba v Brně má Ryor už i svou prodejnu a to když vystoupíte na zastávce Šilingrovo náměstí. A můžete tam toho okouknout víc a článek o prodejně už jsem taky psala aaa najdete ho tady :)


Co píše výrobce:
Ochranný krém na problematickou pleť
Přípravek na ochranu aknotické a mastné pleti v zimním období, zejména v době mrazu.
-pro aknózní a mastnou pleť
-chrání pleť před mrazem, ale pleť nevysušuje
-obsahuje jojobový olej a extrakty z mořských řas, které napomáhají k ošetření poškozené pokožky
-vysoce moderní složení na bázi tekutých krystalů
-dermatologicky testová

A co vy vyzkoušely jste už nějakou kosmetiku od této značky? Nebo chystáte se něco vyzkoušet ? :)

1 komentář:

  1. Tento krém jsem měla taky a byl moc prima :-)
    Zvu tě k mému blogu.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za milý komentář :-)