středa 11. března 2015

Tahiti tiare a trocha jara

Pěkné ráno děvčata,

i když dnes je teda dost ošklivo, aspoň u nás v Brně teda škaredě prší, ale včera bylo nádherně a já už tak dva týdny cítím jaro ve vzduchu :). No tak jsem měla strašně velkou chuť koupit si něco voňavého, jarního-letního a podle mě nejlepší a nejvoňavější je kosmetika Tahiti tiaré ... no pokud znáte tak víte a pokud neznáte tak být vámi určitě vyzkouším nebo aspoň požádám o vzorečky :)

V mém košíku skončila toaletní voda tiki tiaré a olejíček Monoï tiaré originál a dostala jsem malinké mýdlo jako dáreček a krásnou nálepku ... a přesně takovéhle maličkosti mě dělají obrovskou radost :)

No a dneska pro vás mám recenzi na tyhle dva výrobky aa pár fotek pro dobrou náladu :)


čtěte dáááále ... 


Monoï  Tiaré originál a toaletní voda Tiki Tiaré 

Něco málo o  Monoï :


  • Monoï znamená v Maohi, starobylém tradičním jazyce Francouzské Polynésie, "vonný olej". Tajemství Monoï z Tahiti spočívá v 100% přírodní směsi, která je extraktem z pronikavě vonící Tumu Ha'ari, kokosové palmy (Cocos nucifera), a z místní květiny tiaré (Gardenia tahitensis). Dohromady tvoří výživný, pleť zvláčňující hydratační přípravek, který rychle proniká do kůže a působí coby přírodní bariéra proti dehydrataci, jež je jedním z hlavních důvodů tvorby vrásek 
  • Monoi z Tahiti" je produkt, který se vyrábí luhováním květů tiaré v čistém kokosovém oleji. Tento olej je získáván ze zralých kokosových ořechů sbíraných z palmy Cocos nucifera, stromu rostoucího výhradně na korálových půdách v oblasti Francouzské Polynésie. Pro výrobu monoï lze použít  pouze poupata květů tiaré pocházející z polynéského druhu keře Gardenie tahitensis.

"Označení původu" (Appellation d'Origine)
  • Pravý Monoï z Tahiti je světově chráněnou obchodní značkou s "Označením původu" (Appellation d'Origine), disponující lehce rozpoznatelným logem, což pomáhá bojovat s velmi rozšířeným paděláním a imitacemi.
  •  Pravý Monoï z Tahiti je vyráběn namáčením zhruba deseti květů tiaré v jednom litru filtrovaného kokosového oleje. Tiaré (Gardenia tahitensis), jež je známa svou intenzivní vůní a pozoruhodnými kosmetickými účinky, se vyskytuje pouze na Tahiti a nelze se s ní setkat nikde jinde. Kokosový olej je získáván z kokosových jader palem kokosovníku ořechoplodého (Cocos nucifera), které rostou na minerály bohatých atolech Francouzské Polynésie. Proto si vždy zkontrolujte známku "Označení původu" (Appellation d'Origine), pokud budete vybírat jakýkoliv produkt obsahující monoï.
  •  Květ tiaré - Jde o jednu z nejdůležitějších rostlin na Tahiti, tradičně využívanou pro lékařské a kosmetické účely. Lékopis mnoha přípravků obsahuje právě květ tiaré, jenž je široce využíván na léčení mnoha neduhů – ekzémů, bolestí hlavy, poštípání hmyzem atd. 

Květ tiaré (Gardenia tahitensis)







A mohla bych vám toho sed dát ještě více, ale to by toho bylo moooc, takže pokud chcete 
vědět ještě více tak mrknětě sem :)

Olejíček Monoï už jsem měla a dostala jsem ho k recenzi minulý rok, takže na recenzi olejíčku se koukněte zde, nebudu zde vše vypisovat znova. Jen bych ráda podotkla že je úžasný, a pokud se rozhodnete koupit si nějaký olejíček tak doporučuji nejdřív originál. A pak vyzkoušet např. vanilkový, kokosový ... 
A ze začátku vás vůně možná šokuje, ale pak si vás určitě získá stejně jako mě :)
Tento olejíček miluji, je úžasný na obličej, vlasy, v létě po spálení sluníčkem a je přírodní a úúžasně voní :) co víc si přát??
Opět jsem si koupila originální vůni, ale příště asi zkusím i něco jiného dost mě zaujala vůně Tipanié, vanilka ...  No asi bych nejradši vyzkoušela vše :D 

A dokonce je k dostání i olejíček proti komárům, opalovací olej, takže v létě to  Monoï  jistí a ten opalovací stoprocentně vyzkouším, protože nemám ráda normální opalovací krémy.¨



Toaletní voda Tiki Tiaré voní úúúžasně. I v práci mě voňavku jedna paní pochválila :)
Ale nemyslím si že tahle vůně bude všem sedět, je dobré nejdříve vyzkoušet olejíček aby jste věděli do čeho jdete a nebo požádat o vzoreček. Protože je to dost specifická vůně, kterou ani já neumím nijak popsat a je dost výrazná, ale mám pocit že moc dlouho nevydrží. Nebo já ji na sobě tak po hodině už necítím, ale nevím jak mé okolí. ¨
Takže bych klidně brala aby voněla dýl, ale stejně ji miluji a až dojde tak si ji koupím znova.
Jen jedno mínus má a to že nemá "rozstřikovač" , mám toaletku o objemu 30ml a musím ji nanášet prsty a to mě trochu vadí, uvažovala jsem o koupi takového toho flakonku a že bych si ji do toho přelila, ale je mě to líto protože jsem si zamilovala i lahvičku od toaletky a nechci sej í vzdát, takže prostě nanáším prsty :) 




A to malé mýdélko co jsem dostala jako dárek mám mezi oblečením, které teď voní úžasně po Monoi mmm  :)

A všechno můžete koupit na www.tahiti-tiare.cz


Pár fotek .. :)

Do truhlíku s růžičkami jsem si zasadil různé bylinky a už se klubou tak uvidíme co z toho vyleze, a jestli i dál tak pěkně porostou :)


Moje malá kalanchoe kterou jsem dostala k MDŽ od přítelových rodičů ..je to má nejoblíbenější květinka :)



 Aaaa jedna větší kalanchoe .. 


Aloe a kaktus ... miluju sukulenty, kaktusy a divný kytky, snad brzy přibude i masožravka :)


Jelikož miluju ptáčky a celou zimu jsem jim dávala do krmítka zrníčka a pořád jsme je pozorovala, tak jsme si s nimi chtěla rozveselit byteček i uvnitř, takže když jsem je v Ikeii viděla, museli být mí :)

Krásné růže k MDŽ od přítele :)


Takový červený koutek :)




Tak snad jsem vám trochu zpříjemnila upršený den a budete ho mít o malinko veselejší a barevnější :)

3 komentáře:

  1. Milá Michaelko, ach, ani nevíš (nebo víš, viď?) ;), jak ses mi trefila do vkusu. Po delší době jsem se zase vrátila k vanilkové voňavce Tiaré, před několika dny jsem dala do koupelny jejich mejdlíčko (přesně to samé, jaké máš Ty) a o olejíčku ani nemluvím - to je moje velká láska. A ta záplava květin a roztomilostí je překrásná, rozveselil mě už jen pohled na fotky.
    Děkuju. ;) Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Vivinko, vím že jsem se ti trefila do vkusu :))) myslím že ho máme dost podobný :)....a sem ráda že se ti fotky tak líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Michaelko ty fotky jsou nádherné. :) A Monoi je zázrak, to se musí nechat.. prostě krásný článek. :)
    A mýdélko mám taky, akorát mě nenapadlo dát si ho do skříně, to je super nápad!! Moc za něj děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za milý komentář :-)