čtvrtek 2. dubna 2015

Ryor - bylinný šampon a kondicionér s Panthenolem

Pěkný den děvčata,

No po krátké odmlce konečně zase článek. Bohužel jsem nemocná a neměla jsem do teď vůbec náladu psát ani fotit produkty, ale už se nějakou chvíli chystám na recenzi na šampon a kondicionér od Ryoru, které mám už nějakou tu chvilku nafocené, takže huráá na to :)






čtěte dáál ... 


Ryor šampon a kondicionér s panthenolem



Šampon - nemám ráda drogerkové šampony (garnier .. ) je to jen tuba plná chemie a docela se bojím že mi to sežere hlavu, takže se snažím hledat nějakou dobrou alternativu, ale taky aby mě něco zbylo v peněžence ( takže šampony od 100%pure jsou bezva, ale bohužel bych musela vydělávat dvakrát tolik než teď, jelikož mám vážně velkou spotřebu šamponů) 
Takže mě dost zaujal šampon od značky Ryor a také děkuji že jsem měla tu možnost šampon i kondicionér vyzkoušet :)
Když mě šampon dorazil tak po otevření mě zaujala vůně, která je příjemná, nevtíravá, bylinková. Ale moc u mě nezabodovalo balení, jelikož šampon je víc tekutý než jsem zvyklá a šampon se musí postavit na víčko, takže trochu vytékal a to mě dost vadí.
Ale jsem z šamponu nadšená protože mě z něj nesvědí hlava, což beru jako velké plus, protože mě z každého druhého šamponu hlava svědí, takže už kvůli tomuhle přemýšlím že si šampon koupím.
Jinak jsem žádné zázraky nepozorovala, vlasy se mi nijak nezlepšily ani nezhoršily. Prostě takový průměr, ale díky složení které je stokrát lepší ( i když by se tam nějaká ta špatná ingredience našla- v šamponu je SLS, ale paní z Ryoru mi vysvětlila že to s tím  SLS v šamponu není až tak špatný : SLS je úplně normální povolená kosmetická surovina. Neměla by se vyskytovat v kosmetických produktech, které se používají na pokožku, ale v oplachových produktech jsou naopak její účinky velmi pozitivní, zlepšuje kvalitu produktů, ale je ihned z pokožky smyta. To je rozdíl.U kosmetických produktů je hodně důležité, co je to za produkt a v jaké koncentraci tam dávka je. Proto jsme i zastánci parabenů, silikonů apod., jen je potřeba je umět správně používat.  ) než u jiných šamponů a díky tomu že mě z něj nesvědí hlava se k němu i ráda vrátím. Ale ještě mám pár fešáků v merku takže až který se mě osvědčí nejlépe :)

Co říká výrobce:
šampon obsahuje bylinné extrakty břízy a rozmarýny, které spolu s D- Panthenolem výrazně podporují regeneraci vlasů a vracejí jim přirozený lesk a hebkost. Při pravidelném používání získají vlasy zdravý vzhled a bohatost.






Kondicionér - s tím jsem spokojená, opět hlava mě nesvědí, vlasy jdou nádherně rozčesat a i když je to stejné balení tak kondicionér nevytéká, ale také je trochu tekutější než jsem u kondicionérů zvyklá. Ale zase, kromě dobrého rozčesávání, bohužel nevidím žádné zlepšení vlasů.
Jinak jsem spokojená a mám ho ještě teď jelikož stačí dát na vlasy úplně malinko.
A k tomuto kondicionéru se vrátím ráda. :)

Co říká výrobce:
Kondicionér s D-Panthenolem, kreatinem a extraktem rozmarýny výrazně zlepšuje pevnost, elasticitu a rozčesatelnost vlasů. Při pravidelném používání se omezí třepení a lámavost. Na umyté vlasy naneseme rovnoměrně malé množství přípravku a po 3-5minutách vlasy opláchneme.


Nevím co víc říct, ke kondicionéru se vrátím ráda, k šamponu ještě nevím. Pokud neobjevím něco lepšího tak i k šamponu. :)
Navíc jsou oba za super cenu, stojí kolem 80,- což mě fáákt nezrujnuje a navíc je dobře dostupný buďto na e-shopu nebo v Brně přímo v Ryor prodejně kam se v blízké době chystám a doufám že si odnesu nějaký poklad :)


A co vy máte zkušenosti s Ryor kosmetikou ? Co vás nejvíce zaujalo ? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velmi děkuji za milý komentář :-)